Tillbax efter lång tid...

Funderat länge på att börja blogga igen, och i dag kände jag att det va dags..
Haft ett sjukt turbulent år och har inte riktigt orkat nånting...
Med Seperation och tid ifrån barnen, knäckte mig totalt och jag var ledsen konstant..
Nu har jag accepterat situationen och tänkte med min erfarenhet kanske kunna hjälpa andra i samma sits..
Det blir bra, även om man inte tror det när bomben släpps...
jag kommer del med mig lite av min erfarenhet och hur jag klarade gå vidare och hur jag tänker för att göra det allra bästa för våra barn.
Jag hoppas att jag kan ge hopp och stöd till andra som är med om eller har varit med om samma sak..
jag kommer inte bli för personlig men göra mitt bästa för att hälpa och kanske få en och annan bitter att släppa på det och tänka på barnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0