Tänder Tänder....

Tyra har betett sig lite märkligt sista tiden, svårare att komma till ro och svårare att lägga på kvällarna..
Hon sover fortfarande hela natten, vilket vi tidigt blev bortskämda med, hon var ju bara 5 1/2 månad när hon sov hela natten  =), men hon är oroligare nu..
Hon går på medicin nu som är slemlösande eftersom hon får lite symptom av förkylnings astma efter rs viruset hon hade som liten, så hon rosslar lite extra men vi har fått utskriver Mollipect för det så jag gissade först på att det var därför hon var som hon var, men i förrgår upptäckte jag att 3 tänder till är på väg ut....
GALET!!
Nu har hon 2 nere som hon fick tidigt, sen en huggtand uppe som nästan är helt ute, och nu så är båda framtänderna och den andra huggtanden på väg oxå!!! Inte undra på att hon har det lite tufft!!
På bilden ser man inte den ena framtanden, men den är oxå på väg, så snart har hon 4 upp och 2 nere...hihihihi
**********************************************************************************************
Det går ju alldeles för fort....
Nu ställer hon sig överallt oxå, vingligt men dock!
Jag hinner inte med....
Men Anton började ju gå tidigt så det verkar som om vi får en till.....Phu!!.....hahahhaahah

Kommentarer
Postat av: madeleine

Ojoj.. där händer det verkligen grejer ;-) Min Alvin har dock bara 2st än, men en på väg upptill nu!! Du har inte missat lanseringen av nyhetsbrevet Barnshopping.se?? Kika gärna in http://barnshopping.se

2010-09-18 @ 08:31:13
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0