Shoppat!

Anton har fått nya höstskor ..
Ett par Tretorn goretex fodrade streetkänga...
Riktigt cool!!
Får ju erbjudanden hela tiden från Ellos , så jag passade på när det var 40% rabatt!!
Superbra ju....
Nu är jag inte lika arg på dom längre..hihihihi
Dom har lovat mig en ny curlingstövel sååååå fort dom får in nya!
Hurra!!!
Har beställt en riktigt cool Mc boot till mig själv....
Jag har inte fått hem den än, men jag hoppas hoppas att den passar mig!!!
I löööve!!
Och ett pr nya regnstövlar till Anton eftersom jag rent missat att hans stövlar var 23 och han ska ha 26...
Dumma mamma!!! Stackars liten som fått pressa in sina små tår!!
Hahhahaha
fast det konstiga är att han inte sagt nått, och sätter gärna på sig dom små nu oxå...
Konstiga barn!..hahahha
Så nu har vi ett par svart Tretorn med flammor i storlek 23 till salu..
I nyskick!!
Nypris 249:-
säljes för 150:-
Tretorn är den bästa regnstövlen anser jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0