Ny vagn och SLUT på SVARTA TYGET!!

Var och hämtade den nya GRÅ vagnen i dag och den är såååå snygg och luktar NY!!
Hahahaha..
Me like  lot!
Så nu har jag äntligen fått min nya "leksak"
Fick oxå veta av barnvagns affären att den svarta INTE går att få tag på, för tyget är slut hos leverantören!!
Sjukt va?!..
Kan tilloch ed bli så att den inte kommer förrän nästa år.....
Ingen får tag på den, så alla som säljer sina begagnade svarta Urban kommer att bli mer attraktiva!!
Skitbra ju....
Hon tyckte det va konstigt att vi inte fått sålt vår än, dom går fort normalt så tålamod, så kommer det...det är väl ingen just nu som behöver en..
För ca. 2 månader sedan letade min väninna en exakt likadan och hittade ingen på nätet , begagnad..
Och nu finns 3 i Malmö, så det kommer.....
Jag har bara såååå dåligt tålamod!!
Hhhahhaha.....
5500:-
Priset e helt rätt berättade hon oxå, ska absolut inte gå ner för det är en fantastisk vagn och bra andrahands värde och grym kvalitet!
Handen på hjärtat så är den helt fantastisk!!
Finns dom som har en 10 år gammal Urban och fortfarande jättebra skick!
Älskar verkligen Urban Jungle... Det är "kvalle"!!  =)

Kommentarer
Postat av: Madde K

Jag e nöjd med våran Brio Sing, får se sen hur funktionell den e när Skrutten kommit ut.Men håller tummarna för er att vagnen blir såld

2010-05-09 @ 08:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0