Möte i huset!!

I går va det möte i huset..
Hade längtat så eftersom jag har lagt in ett förslag att vi ska få mangelrummet till vagnparkering så vi slipper ha vagnar i hela lägenheten...
Då skulle mangeln flyttas in i tvättrummet och sen att vagnar kunde placeras där, eftersom folk sätter sina vagnar i trappan och det  får man ju inte av brandsäkerhet!
Vi var 7 som röstade för och 6 emot, tillslut kom vi fran till att vi gör en test och flyttar allt, funkar det inte så flyttar vi bara tillbax det igen..
HURRAAAA va gad jag blev då..
Härligt med folk som backade upp en.....fast dom inte har barn..Just nu är vi 3 familjer med barn, men en famiölj flyttar om 2 veckor och den andra i oktober, men fick nu veta att ett nytt par flyttar in med sin lilla bebis som är i Tyras ålder...
Så behovet finns ju.
Förslag var oxå att sätta dom i källaren, men jag vill inte ta risken och konka ner med syskonvagnen framför allt , ner för trappan, det är tungt och för stor risk att jag tappar vagnen.....
Men jag hoppas  folk tycker att detta nya kommer funka så vi slipper ha vagnarna inne....
Fick vid förra mötet klartecken oxå att köpa en liten sandlåda och sätta på gården, som föreningen betalar..Så det ska fixas i helgen.. Hurra för det oxå!!!
sen ska ju Olof påbörja på trapp bygget.
vi har fått tillåtelse att bygga en liten trappa från vår balkong ner på gården, HELT UNDERBART!!
Då kommer Anton själv kunna gå ut och leka när han vill och jag kan va i köket och ha koll!!
Åhh va perfekt det kommer att bli....
Vi har ju balkongen längs ner...
Längtar!!
Vilken underbar förening vi bor i , där alla lyssnar på varann..alla är super härliga människor och vi har så kul..
Huset är underbart fint och vi stormtrivs...
Hus blir det ju senare i framtiden, men ust nu känns det inte som i har brått..
Får vi nu bort vagnproblemet så kommer allt kännas så mycket bättre....
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0