En underbar dag!!

Dagen började med att lämna Anton på dagis kl 09.00
Sen tog vi en mysig frukost tillsamman, jag , mannen och lilla Tyra..=)
Jag hade en tid hos läkaren för mitt lilla "navelbråck" kl 11.30 så Olof gick lite ärende under tiden..
Läkaren sa att man kan operera men man ska oxå veta att det kan innebära att man kan få i sin tur ett ärrråck då..
Så om jag får mer besvär skulle jag komma tillbax , annars bara hoppas på att det går tillbax av sig själv..
Är rätt normalt efter förlossning att man får ett bråck, det är bukhinnan som är svag och att man har en "glipa" efter graviditeten emellan magmusklerna som inte riktigt dragit i hop sig.
Det kan oxå vara så att dom aldrig går riktigt tillbax, men bråck är inget farlig om man inte har ont av det så....
Ohh lite illamående om man tänker på att det är tarmar som typ putar ut..hahhahhaha
Ähh jag har bara en liten kula i navlen så det är inte så farligt...
skulle bara träna min asitups försiktigt, sa hon..
Då är det ju som nu, väldigt väldigt försiktigt!!..Hahahhah, alltså INGET ALLS, e inte det mycket försiktigt???:-P
Efter bråcket så tog vi en liten runda, resulterade i ett par skitcoola "träbonnar" till mig från Bianco!
(bilden lånad från biancos hemsida)
Sen tog vi oss bort till Lilla Torg, och satte oss i solen på Fridays och åt en god lunch..
Sen hem och hämta Svea och en filt, sen satte vi oss i parken, nästan hela familjen och mös..
Anton var på dagis så tyvärr va han inte med..
Tyra var på toppen humör som vanligt, hon bara smilar heeeeela tiden det goa trollet!!!
Olof och Svea mös oxå....
............................
Har ju glömt att berätta att jag och Båda Linrna var på lageutförsäljning i Limhamn i går..
Allting låg "hullerombuller" så jag orkade inte rota så mycket..
Men jag köpte en jättefin vinteroverall i Hummel till tyra, som förhoppningsvis ska passa henne i vinter..
Jättefin , med tillhörande vantar och vanthållare på..
såldes ut för 500:-, ord. pris 1200:-
En baddräkt!''
Uv/baddräkt till nästa sommar!
Och en "Ej Sikke Lej " tröja..
Jag är rätt nöjd faktiskt!!..=)
Bytte till sittdelen på vår vagn till Tyra i förrgår..
Ohh va läskigt, nu är hon ju stor..hihihihi
Anton satt och pratade med henne hela tiden - Hej Toura! hahhahha
Mina älskade liv, vad skulle jag gjort utan er???
**********************************************************************************************
En glad fis!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilka fina bilder!

Ps. jag ska operera bort mitt bråck till hösten =(

2010-05-29 @ 09:15:47
URL: http://mstina.blogg.se/
Postat av: Gordi

Superfina "pantofflor" =) och jättefina hummelkläder, såg några av de kläderna där.

2010-06-01 @ 13:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0