Bettina design!!! I LÖÖÖVE......

Nu har Anton äntligen fått sin efterlängtade tavla..
Bettina gör dom mest fantastiska doptavlor..


Ville beställa en till Anton när han föddes men hon hade så hade Bettina så mycket att göra så hon kunde inte ta emot beställningar just då, sen har tiden bara gått och jag har glömt!
Nu när Tyra döptes så fick vi ju en från Gordana med familj, helt underbara!
Eftersom jag är jätteintesserad av att måla, så bara fastande jag SÅÅÅÅÅ för Bettinas design!
Helt underbara!!!
Bara att komma på idén e ju helt otroligt!
Dessa passar verkligen i allas hem......
Det är något visst med dom, man bir så himla glad av att se dom!
Kan även för en extraslant få en personligt målad med saker som är personliga för er t barn eller barnet som ska få den.
Så himla kul!!!!
Hon gör en massa annat oxå, läs mer på hennes blogg!
BETTINA




puss puss

Kommentarer
Postat av: Gordi

Va glad jag blir att du gillade den =) De är superfina!

2010-05-04 @ 22:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0