Betong pyssel!!!

Gud va kul!!
Nu är mina betong hjärtan nästan klara, ska bara torka nått dygn till!
Men kunde ta upp dom ur formen i dag, och dom var såååååååå fina!!
Provade ju att lägga små rosor i några av dom innan jag la i betong blandningen..
Dom blev jätteroliga och fina!
Det var så himla kul så nu ska jag bygga om balkongen till en betongverkstad!..hahahhhahha
Panduro here i come again!!

Inbakade  =)




Små keramik rosor som jag ska prova gjuta in...
Tycker själv att dom blev jättefina med rosorna i, kul att ingen blev den andre lik...=)
Dom här 2 blev lite roliga, blyga rosor som gömmer sig lite...hihihihi
Så himla kul.....
Måste bara låta dom torka något dygn till, så dom blir torra och betong grå, det är så snyggt med betong grått och rått material...I LÖVE!!!
Måste göra mer.......
Det är bara fantasin som sätter gränser-....
Älskar pyssla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0