Helga denna dag för den nya sängen är uppe nu!! *Amen och halleluja!!

I dag packade vi ner Antons gamla spjälsäng så det inte verkade vara en bra spjälsängs månad ändå, hahaha fick dåliga skambud och då sparar jag den hellre till längre fram i år, och provar lägga ut den igen på blocket.
Jag blev bara förälskad när jag såg den första gången,och det måste vara någon som blir detsamma..
Den är fantastiskt fin och den finns inte i Sverige , så det måste vara någon som vill ge lite mer för en fin och unik säng, för det är den verkligen!
Och får vi inte vad vi vill ha, så sparar jag den hellre tills man får barnbarn..hahhahahahah
Det gör ont i själen och ge bort den för en billig peng när vi själv betalt mycket för den så...

Men den åkte ner i en kartong i dag , och ner i källaren.
Och den nya underbara sängen till Tyra fick sin plats..
Jag är såååååå lycklig, för det är verkligen den vackraste säng jag någonsin har sett!!


Antons säng packas ner....


Nya på plats...=)



Tyra och Anton provligger....
Tyra ser helt ckockad ut,  hahahhaha.....

Jag kan inte sluta titta på sängen , den är helt underbar...

Behöver nu lite tips hur jag ska måla väggarna i rummet så Tyra får sitt rosa och Anton sitt blå.
Ska jag bara dela väggen och ha rosa på ena halvan och blå på andra, stjärnorna då?
Dom tog mig lite tid att måla så dom vill jag ha kvar, men kanske i annan färg på respektive halva?
Kom med tips,please!!

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Madde K

Om du målar med dom färgerna du tycker dom ska ha i sina respektive halvor så kan du på den linjen sen måla dit ngt mönster eller stjärnor i olika storlekar på rad i en annan färg.eller klistra på några fina dekaler.Såg att det fanns lite olika på nätet..Pöss

2010-03-09 @ 07:50:29
Postat av: Emily

Sängen är verkligen ursnygg!! Vet inte var du har tänkt dela rummet mellan de olika färgerna så lite svårt att komma med förslag men helt klart tycker jag att du ska ha kvar stjärnorna!! kramkram Emily

2010-03-09 @ 12:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0