Älskade Ronja!

Måste bara skriva lite kort om mina föräldrars fina schäfer Ronja som nu är 11år och har fått cancer i hela kroppen och ska få somna in i morgon..
Usch vad sånt är jobbigt, och lika väl ska man på det igen och igen med att skaffa djur, fast man vet att det gör så ont när man måste ta ett sådant beslut!
Jag har inte så starka band till henne som resten av familjen har, jag har ju inte bott hemma när hon kom, utan bodde själv redan då när hon köptes och jag hade min egen Doggie...
I morgon ska Ronja somna in 10.00
Usch, tänker på dig och är faktiskt lite ledsen att jag inte hunnit träffa dig i dag och ta farväl:-(..





Minns ju när jag fick avliva min bebis för 1½år sedan, Kenzo!




* ska hitta en bild o lägga upp i morgon....
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0