Rättelse!!

Lilla Perla hade en lunga som hade kollapsat så det var inte riktigt som när Anton föddes, och slemmet kom jag inte på innan vad det hette, men det heter mekonium på riktigt språk.. låter nog bättre än grönt slem..hahhaha
Men i DK sa dom bara "gönt slem", så det e vad jag mindes..
Men Perla är nu på bättringsvägen, det lilla livet..tänker på henne och hoppas att hon snart får komma hem..
Och rättelse nr 2, Perla är inte "mitt" namn utan jag såg det på Tinas blogg, vars väninna Parisa har en dotter som heter det, phu.. lång story..hahahha
Och det är dessutom ett persiskt namn....
Men jag läste faktiskt en tidning förra veckan som handlade om en familj som hade 2 döttrar, varav den ena hette Perla och den andra Glimra..
Så det dyker ju upp mer och mer vad jag förstått...


Puss Puss...

Kommentarer
Postat av: Madde

hihihi,

Bra där Tess...

Vi längtar tills vi kan komma och hälsa på er oxå...Perla vill träffa sin kompis juh..

Kram



http://maddemisiu.blogspot.com/

2010-06-07 @ 22:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0