Fruktansvärt!!

Livet är så kort, och det kan bli kortare...på ett ögonblick...
Min kusins pojkvän var den montör i Solna som jobbade på rälsen och blev påkörd av tåget!
Så hemskt!!
Fattar inte hur något sådant bara kan hända..
Kompisen hann undan precis i tid, men tyvärr han inte M.
Fruktansvärt...
Jag hoppas verkligen att säkertheten stärks!!
Det är så sjukt att hemska saker måste hända innan något görs!!
Tänker på dig S. och på M.´s familj och vänner...
Fruktansvärt!!!
Jag har 2 kusiner oxå som jobbar på ett  företag med liknande uppgifter.....
Det skrämmer mig, men jag hoppas att säkertheten stärks som sagt nu!!
R.I. P .   M.K
Jag kände inte dig, men lider med dina nära och kära, och det gör ont i hjärtat att något sådat bara kan hända och att världen saknar en underbar människa som jag förstått att du var....
Liver är så kort, och det kan hända på ett ögonblick!
Man borde påminna sig oftare om det så man inte tar alla och livet förgivet!
=(

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: Hej o tack!

Det där med att högerklicksskydda bloggen hittade jag på en sida med designtips. Här kommer den ifall du vill ha det med. =)

http://www.designadinblogg.se/2008/september/hogerklicksskydd-med-popup.asp

2010-06-07 @ 20:54:11
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0