Utlottning av en doptavla från Bettina Design!

Vad är ett doptavleltryck??


Barnboksillustratör Bettina Johansson säljer här sina barnrumstryck.
Motivet är ett barnrum där hon fyller i barnets personliga födelseuppgifter.
Namn, datum, vikt, längd och klockslag.
Barnrumstrycken finns i olika stilar och passar barn från 0 till 5 år. Perfekt att ge som dop eller födelsedagspresent!
I bloggen HÄR hittar du all info du behöver veta och vilka motiv du kan välja på...
Lycka till och hoppas du kommer bli riktigt nöjd med ditt tryck! Ett bra förslag på ram är IKEAS Ribba!

(presentationen av doptavla, lånad från bettina design)

**********************************************************************************


Jag har beställt fantastiska doptavlor från Bettina Design.
Jag blev förälskad när Anton föddes 2007, då jag såg dom på www.styleroom.se
Fick en sådan tavla när Tyra döptes , och den var sååååå fin!!
Tyra fick en av mallen "prinsesstårta"
Och Anton fick "bullbak"
Jag blir så glad av att se dom för dom är helt fantastiska, jag har tipsat många av mina vänner att köpa eller ge i presenter till nya bebisar, eller varför inte få en personlig handmålad för en extra slant, där du kan få med personliga saker på bilden..., som ex om barnet har favoritsaker eller ett husdjur osv.??
Detta är Tyras..
Och Antons..
Gav nyligen bort en fin tavla med mallen "kärleksbrev" på en namngivning som du kan se här nedan..
Tillsammans med fina bakelser från "bombadill" som jag packade in i en fin kartong från konditoriet och satte cellofan papper... Riktigt fint blev det..!!
Och givetvis ett fint kort som Bettina gjort....=)
NU KAN DU VARA MED I UTLOTTNINGEN AV EN UNDERBAR TAVLA....
En perfekt dopgåva, present eller varför inte som en gåva till ert eget barn?
Här kommer några exempel..

 

 

 

(bilderna får inte kopieras, dom är lånade från bettina designs blogg)

Fler mallar hittar ni HÄR
VINN EN TAVLA FRÅN BETTINA DESIGN.. (värde 220:-).
SKRIV
*VARFÖR JUST DU SKA VINNA..
*VILKET INLÄGG I MIN BLOGG DU GILLAT MEST..
*VAD DU TYCKER ÄR BRA MED MIN BLOGG..
*VAD DU SKULLE VILJA LÄSA MER OM?!..

JAG DRAR EN VINNARE 20 AUG!!!

Gå in och läs mer om Bettina på hennes blogg HÄR

Era kommentarer ska läggas på detta inlägg förstås, och glöm inte er mailadress!!!

Lycka till!!

Kommentarer
Postat av: Bettina

Å vad fint du gjort - ska länka hit i morgon från min blogg! Kul med ett samarbete!

2010-07-06 @ 21:44:48
URL: http://www.bettinadesign.blogspot.com
Postat av: Linda Jadeland

Hej Therese!

Jag tycker din blogg e helt fantastisk på alla sätt!

Vi har samma intressen som inredning, barn kläder osv..

Lika kul var gång att kika in och se dina nya bilder på saker som du vill ha, som du köpt osv! Man får många bra tips av dig.. Dina barn e helt fantastiska, och som vanligt lika kul att titta på bilderna där! Anton verkar vara en riktig bus unge! Tavlan som jag tävlar om har jag varit inne och tittat på tusen gånger.. Dom är ju bara så underbara!

Hoppas du får en super härlig sommar och mycket kul med barnen och mannen din!

Hoppas vi snart hörs och ses igen!:)) Och så klart att jag vinner!!!

Kramar Linda

2010-07-09 @ 13:12:39
Postat av: Madde K

Vi ska vinna den fina doptavlan för att Perla förtjänar en sån fin egen design.

Hon hade en tuff start och kämpade tappert på och ska ha ett pris för det tycker jag....

Jag har gillat ditt inlägg när du tipsade om nappboxen på Charlotte Trend.

Fast jag fick springa halva stan runt och motionera för att få fatt i en då dom var slutsålda överallt och inte skulle komma med leverans förräns i oktober igen.

Dom ringde i veckan därifrån och hade fått en snabb leverans, vilken service va !!!!

Idag ska vi på dop och jag har köpt en som vi ska ge bort i present + 1 till mig själv.

Så det tipset tackar jag för då det lätt e hänt att man handlar en massa onödiga saker till barnet och sen står föräldrarna med massor av skräp!!!

Sen så gillar jag alla andra bra saker du tipsar om, känns lite som att man inte behöver läsa nägra tidningar för man hittar det mesta här på bloggen.

Det jag kanske hade velat läsa lite mera om är barnens utveckling...

Nu när man har egna så kunde det varit kul att jämnföra med Tyra hur Perla utvecklas i takt med henne...

Fast jag gillar din blogg överlag även fast du e lite kass på att skriva och uppdatera ibland. hihihi

Men det blir väl se med 2 barn att sysselsätta och leka med...Och det kan man förstå !!!

2010-07-18 @ 11:29:10
Postat av: Therese

Hej Tess!



Du är mamman som köper (nästan) ALLT! :)

Det trevliga är att du inte håller något "hemligt" utan delar med dig, tipsar till oss andra föräldrar som kanske inte är lika flitiga i butikerna/hemsidorna.

Jag hade ingen aning om dessa ljuvliga tavlor innan du visade mig dom och det är verkligen något som skulle passa fint in på Vincents rum, samt att tavlan är en fin/rolig/färg glad tavla som kanske kan hjälpa till att dom får intresse om sig själva som nyfödda :)

Ett av dina inlägg som jag tagit till mig lite extra handlar inte om shopping & fina saker utan ditt inlägg om barnlöshet. Det fick mig till att tänka vilken tur man har haft och att man ska älska vardagen även om man ibland suckar över trotts & tjat! att få höra- mamma, jag äääälskar daj! något bättre finns inte :))och att en del fina människor ska få kämpa så är så orättvist!



Jag tycker du ska fortsätta din blogg som nu... fortsätt tipsa även gärna kläder/heminredning som du gör då och då.



Kramar Tessan

2010-08-01 @ 15:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0