Snööööö och Kallt!!

I dag har jag gjort lite ärende, så Olof har haft Tyra några timmar...
Han var ute och gick hela tiden, hans vänner satt och fikade på stan och frågade om han ville komma förbi, men han kände inte att han vågade riskera och stanna vagnen, för då kanske hon vaknade om vagnen stod still...hahahahaha Så sött!!

Vi gick och hämtade Anton tillsammans i dag, fick gå hem och byta skor först, var ju osmart och satte stövlar på mig när jag gick i morse, och jag höll på att slå ihjäl mig ett par gånger så min "curling" fick komma på istället..=)

Farmor kom och hälsade på idag och det var Anton jätte glad för
-farmor läsa bok med mig, sa han hela tiden..hihihihih
Passade oxå på att klippa henne när hon ändå va här.....

Sen blev jag hämtad av Emily från Scalp så åkte vi på Extensions kurs , det var kul och inspirerande..




**********************************************************************************************

Lilla Tyra saknade mamma så vi stannade inte tills det va slut, utan vi fick gå tidigare så mitt bröst kom hem till Tyra "bröstmysaren"..=)

Nu sitter man däckad i soffan med en trött och mätt flicka i knät...

I morgon kommer lillebror och hans kompis och hälsar på, mysigt!

Puss och God natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0