Fredagsmys...........

Vaknade tidigt av Antons fot i huvudet, Olof hade hämtat in honom någongång i natt..
Tyra låg på min andra sida och stackars Olle låg långt ut på kanten....
Där låg vi alla 4 och trängdes...hahahaahahah
Mysigt men obekvämt!
Anton ville ringa Morfar när han vaknade, han pratade så mycket fick nästan slita luren ifrån honom, hahahah
-Va gör du morfar?, vi har pizza hemma men inget godis?!, jag vill ha pippi och lilla gubben och jimmy oxå...?!
Vi ses på lördag morfar puss och kram...osv...
Han e så söt!

Vi bakade pizza i onsdags tillsammans, och det tyckte han va så himla kul så han pratar om det hela tiden....=)

Bestämde mig för att Anton kunde va hemma i dag med mig och Tyra, så kan vi mysa hela dan...
Vid 12 kom lillebror och hans kompis, passade på att "klippa till" dom när jag ändå hade saxen hemma...=)..
Sen åt vi kebab i dag, fick synda till det lite nu när man gått ner ett par kg..hahahaha
Jag har fortfarande 7kg kvar, men det kommer....hihihihihi

Ska snart gå och handla lite, tänkte göra våfflor ikväll med sylt och massa grädde!!
Ohhh jag är en riktig gottegris nu för tiden.....fast det har jag nog alltid varit om jag tänker efter...hahahaha


Olof kommer hem vid sjutiden , sen ska vi mysa i soffan allihop...
I morgon ska Anton till Mormor och Morfar och sova där tills på Söndag...
Vi ska ut och äta några kompisar i morgon, sen bowla men vi tror att vi hoppar över bowlingen, tror det är för påfrestande redan för mitt bäcken plus att det kan bli lite dumt och ta med Tyra dit även om vi har hörlurarna med?! vi får se, men ut och äta ska vi och det ska bli så kul och damma av mina finkläder lite, och slänga av mig mysdressen som man levt i nu några veckor..hahahahaha
Tror Olle blir glad oxå för att se mig i något annat.....=)

Jag hoppas att Tyra kommer låta mina bröst vila lite under morgonkvällen så jag slipper sitta med henne hängandes i bröstet på resturangen, det vill man ju inte, då går jag hem!...Så snälla Tyra låt mamma äta i lugn och ro i morgon..:-P


Nu ska jag väcka Anton sen ska vi ut på stan, ska ju hämta Antons regnkläder som kommit i dag oxå!!

Tjohooooooooo!!!

Me löve a lot!!  =)


Puss och kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

En till som gillar Pippi o pizza :) När vi skulle handla häromdagen så tjatade Alexander om pizza hela tiden,fast han uttalar det pissa..så jag fick köpa såna färdiga :) Så sött. Och Pippi e han galen i. En fråga...du som är erfaren frisör... Jag fick nog en allergisk reaktion sist jag färgade (intensivtoning) mitt hår. Blev alldeles svullen under ögonen o vid sidan vid tinningarna...Köpte en Wella färg hos en frisör på Entré o har inte använt Wella innan..hur gör man nu??? Vågar man färga det igen? Eller ska det se ut som om jag är gråhårig? :) Hmm... :( Ha en mysig kväll!! Kram

2010-01-29 @ 17:08:42
URL: http://mijasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0