Ullared

I går åkte jag och en väninna till Ullared..
Vi körde redan kl. 05.00
Vi missade avfarten för det var så mycket snö så det blev en liten omväg , eftersom vi fick köra av nästa avfart och köra tillbax...
Lite läskigt med all snö, men vi tog det försiktigt..
Vi var framme kl 08.00 när dom öppnade..
Rätt lugnt med folk då i början, sen öste det på vid Lunch...
Vi tog en paus och lämnade vagnarna för att gå och äta..
Se gick vi in och fortsatte igen..=)
Älskar gå på Ullared..
Man blir helt galen av alla 39.90 , 29.90 19.90 pris lappar..
Hhahahha
Vissa saker är så sjukt billigt....
Vi började med leksaksavdelningen direkt när vi kom, fick tips av min väninnas syster att det va bäst eftersom där fylls folket sen snabbt..
Jag fixade juklappar till både Tyra och Anton där..
Det är ju halva priset på så mycket....
Även alla märkes saker...
Många som aldrig varit i Ullared tror bara att det e skit där, men dom har ju LEGO, Brio, Micky osv....
Såg även D&G parfym och massa andra kända märken....
Köpte även en del saker till minväninna Therese som nyligen fått sin lilla Leia...
Jag fick va lite "personal shopper" till henne....
Vi hade så himla kul, och med fullastad bil och tomma plånböcker körde vi hem vid 14.00 tiden, då va det kaos med snö på vägarna och skitsvårt och köra...
Var en del gånger som jag blev riktigt rädd när man gled på motorvägen..
Vi såg en del olyckor på vägen oxå, det gjorde inte saken lättare...
Men vi "fes" i 50-60 km/h, det va bättre att ta det säkra före det osäkra tyckte vi..
I dag var det ju lilla Tyras födesedag oxå, men eftersom Olof är i Italien så firar vi henne nästa Söndag så han kan vara med....
Kommer ett litet inlägg om vår Tyris i nästa....
Nu står mina Ullareds påsar på bordet , jag har inte packat upp ännu...
Jag vill ju visa sambon allt jag köpt....=)
Och ni som aldrig varit i Ullared...
Ni har missat nått VERKLGEN!!!!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0