Måndag Måndag...

I dag har det varit full rulle som vanligt, Tyra har fått upp sin tredje tand....gud va tiden går...
Hon klappar oxå händerna och blir lika glad varje gång hon lyckas..hahahha
Hon tar oxå tag i fötterna och klappar dom emot varann, hon e så rolig...
Anton har busat med sin kompis Wilmer hela dan, han hoppade över att sova middag, men det märktes när vi skulle sätta oss och äta, då somnade han nästan vid bordet så jag fick lägga honom nån timme, sen när han vaknade så var han sååå ledsen, han har fått "dille" på plåster så han leter upp prickar på kroppen och säger att han har ont så han kan få plåster..hahhahha
Och det är ju inte vilka plåster som helst, utan Batman plåster ska det va, och nu börjar dom ta slut , jag måste alltså ut på Batman plåster jakt!!!!
Jag köpte dom för längesen på MC Donalds, någon kampanj dom hade...
Men hur ska jag hitta dom nu??, Jag får bara hoppas att Anton glömmer det snart..hahhahah
Batman på plats och lille Anton blev glad igen....
Min kusin har fått en liten pojke till igår, dom har 2 döttrar och en son sen innan..
Grattis till den lille söte killen, kommer förbi en dag snart och pussar lite..
Ska bli spännande och höra vad han får för namn eftersom han just nu är namnlös i väntan på att ni ska bestämma er....Wilmer,  Harry???
Jag röstar på Wilmer...:-)
Båda e söta men jag gillar Wilmer jättemycket***
Jag förklarade för Anton att Albin fått en lillebror och om han ville ha en lillasyster eller bror till??
Då svarade han, -Men mamma vi har ju en redan....
hahhahahaha
Då sa jag - Ja men Anton vi kan ju ha en till??
Så svarade han - Nä mamma det räcker!!
Hahahahaha
Han e så underbar ...
Så himla kul när han pratar och ibland undrar man var han får allt ifrån...
Jag tror (vet) ju dock att vi kommer få minst ett barn till senare..
Jag känner inte mig färdig, tanken på att inte få vara gravid och föda och få en plutt till känns omöjligt och jobbigt!
Olof tycker att vi är klara ..
Men vi får väl se i framtiden, det kan ju oxå bli så att jag inte vill ha fler när Tyra kommer in i sin första trots, för då är kanske Anton inne i sin andra trots, och då kanske jag ABSOLUT inte vill mer, men just nu känner jag inte så..hihihihi
I dag har jag oxå satt mig och målat för första gången på väldigt väldigt länge...
Gud va avkopplande och rogivande det är...
Jag älskar det, önskar bara att vi hade haft ett litet rum över så jag kunde ha alla sakerna framme hela tiden..
Nu måste allt packas upp , och bara det tar en tre kvart, det gör oxå att man drar ut på det för det är sånt förberedande jobb...
Resultatet får ni se snart..
Det är en present så därför kan jag inte visa den än...
Nu ska jag hoppa in i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0