Vuxenskolan!

Var på föreläsning igår på Vuxenskolan, som bara ligger ett par gator bort från oss.
Var en föreläsning som heter VÅGA med Lena Frisk!
Jätteintressant, eftersom i mitt färgtekniker arbete så ska det ju innebära att stå på scen osv.
Lena Frisk är ju en "Stå upare" och var väldigt rolig att lyssna på oxå!
Tog med mig ett häfte med alla kurser som Vuxenskolan erbjuder!
Gud va mycket skoj!
att jag aldrig tänkt på detta tidigare?!
allt från "matlagning, målning, foto, data, språk, silver smide dreja osv...listan är låååång..
Men fan va skoj!!
ska faktiskt göra lite sån nu..skitkul!
Först och främst vill jag gå lite måleri kruser så jag kan utveckla mitt tavelmålande mer...
Tänker på alla människor som tycker att livet e trist, e singlar, arbetslösa osv... gå lite kurser....
Ett enormt lyft och kick för vardagen att gå på en kurs tycker jag!!
Kom igen nu alla tråkmånsar, ryck upp er och anmä er till en rolig kurs!!
Gå och lära er spela gitarr eller varför inte lite magdans??.....hahahhaha
Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0