Konfirmation

I dag har jag och Anton varit på konfirmation.
Det var Elin i den underbara familj som vi träffade i Turkiet förra sommaren som konfirmerades...(vet at malin läser min blogg ofta, därav underbara familj, hahhah nä skojar bara, ni är helt underbara)...
Elin hade önskat sig en berlock av Thomas Sabo.
om har helt fantastiska saker, jag blev så sugen på ett halsband till mig själv oxå....
men vi köpte en väska från oss.
Dom har så fina saker, svårt och bara välja en.....
Det var jätte trevligt där, med supergod mat och fina tal och en mumsig tårta!!!
Vi var på Lillgården i Åkarp, jättemysigt ställe....

Kommentarer
Postat av: MALIN LUNDGREN

Åh ni är också helt underbara <3.....Tack än en gång för att ni kom det betydde jätte mycket för Elin och oss !..Elin har flitigt använt sitt armband och halsband denna veckan, det är verkligen jätte snyggt. Ja man skulle själv vilja ha ett. Är super glad att hon kom på att önska sig detta. Och väskan är verkligen hon...hon är galen i väskor..:)...Anton är på allas läppar...vilken gullunge han är....han charmade alla..:) kram på er alla <3 hörs snart

2010-05-02 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0