Bra tips!

För längesen köpte jag denna groda på Ikea, där man kan öppna munnen med dragkedja!
Har varit så trött på han i perioder, så han har åkt in och ut från garderoben ett tag......men nu har han fått en helt ny mening!!
Och har alltid tyckt det varit så jobbigt med Antons pyjamas, var man ska lägga den varje morgon?!..
Min mamma la alltid mitt nattlinne under kudden när jag va liten,  så det har jag gjort nångång, men nu såg jag ett bra tips på en blogg, att man lägger pyjamasen i munnen på grodan och stänger..
SMART!!
Så slipper den ligga framme, plus att Anton tycker det är så kul och spännande att lägga den där, "gömma" och hämta den på kvällen.....
Rätt kul!!!
Helt plötsligt fick grodan en helt annan roll än att bara va i vägen och va ful..hahahha, nä han e rätt söt!..
HURRA FÖR GRODAN!!!!
Sen såg jag även ett bra tips att förvara skor!
jag har alltid haft problem och förvara skor, så man ändå kommer åt dom man ska ha och när man ska ha...och vilken låda som "dom" man ska ha ligger i osv.....
Så såg jag detta!!
Spara orginal lådor och stapla ovanpå varann, sen ta en bild å dom , skriv ut och klistra på lådan SMART!!!!!!
Det kanske är "gammalt"?, jag tyckte i alla fall att det va så himla smart!!
Bilder lånade av http://inspirationsdesign.blogg.se/2007/june/
SMART!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0