3+

3+

I natt har jag haft lite ont i magen, lite som mensvärk..
Har känt det från och till i några veckor, men i natt va det lite kraftigare och med hugg "neråt"..=)
Kan ju förhoppningsvis va ett gott tecken!!

Enormt jobbigt och bara vänta, jag blir så rastlös av att bara gå hemma......
Jag är inte van vid att bara va hemma, jag älskar mitt jobb och trivs där..
Jag vill till jobbet!!!!  Hahhahahahha
Saknar mina kunder och ha folk omkring mig...
I dag behöll jag Anton hemma från dagis, han sa i morse själv
- jag vill vara hemma och leka, mamma...
Då föll jag, hahahahhah
Klart han kan va hemma när jag ändå är här, har bara känt att han säkert har roligare på dagis än med mig nu när jag inte kan göra så mycket och vill vila....
Men i dag så har jag lite sällskap så ska vi se om vi kan baka lite pepparkakor...
Köpte ett jättefint förkläde på Åhlens till Anton igår..
Så himla sött, vitt med massa pepparkakor på... så nu ska det bakas!!

Just nu tar han fram ALLA sina bila och ska visa mig dom, precis som om jag inte sett dom förrue..hahahahha
Han är för söt!

Pratar hela tiden, på dagis sa dom att i snitt pratar 2åring ca. 2ord i mening, Anton kör 5-6, vem har han fått det ifrån tro???,...kan väl inte vara sin pratglada mor???..ahhahah

Det är så kul att kunna kommunicera med honom nu och fråga saker och få svar, riktigt kul!!
Roligast är när han säger   - Den funkar inte, mamma!!..hahahah
Vad är det för svenska vi lär honom?, och även när han säger , - jag vill osså!..ahhahahhah
Söte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0