Fyndat!

Det är rät kul att sen man fick barn så köper man sällan något till sig själv....
I dag var jag och en väninna på stan och kollade rean....Min första "rea dag"
Vi hamnade på Polarn & Pyret på Hansa, där dom i dag hade sänkt priserna ytterligare, så nu var det 50% på många av plaggen..
Jag hade presentkort där så man fick ju passa på nu när det va 50%!!
Dom har så fina kläder, super kvalité och behagligt material på alla plaggen...
Sen håller dom tvätt efter tvätt och ser fina ut länge...
Tyra har ärvt jättemycket från Anton , och det ser nytt ut fortfarande...
Det är prisvärt då tycker jag om man då kan få det för halva priset!
Jag är faktiskt lite snål annars när det är fullpris, dom växer ju ur det så snabbt..
Alla ytterkläder däremot tycker jag måste va bra , varma och slitstarka, där kan jag lägga en extra slant och det blir oftast från Polarn , Molo eller Hummel då...
I dag gjorde en den fynd i alla fall:-)
Tyra fick mjukisbyxor (135:-) typ samma som Lindex pris..
Rosa Jeans, klänning, pyjamas och en tunika..
Här är bild på några av plaggen till Tyra...
Tyra fick även en fin klänning och ett par rosa jeans...
Anton fick likadana mjukisbyxor som Tyra, supersköna...
Ett par jeans med en cool dragkedja nere på benet (200:-) samma som H&Ms pris ju!
Och ett par sköna lite tunnare byxor  i fin grön färg..
Kul när man kan få så många saker för en mindre peng....Kul med 50%...
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0