Nu är Anton klar för vintern!!

Nu har vi köpt Antons vinterkläder så han kan va varm o go när kylan kommer...
Som jag tidigare berättat så är jag svag för Molos kläder och framförallt regnbågsmodellen, vi hade ju overallen till honom när han va liten, har regnkläderna och nu köpte vi jackan och ett par svarta termobyxor till..
Han kommer blir sååå fin....
Vi har en overall från Polarn och Pyret som han hade förra året som jag hoppas på pasar i år igen, det var 98 så det tror jag ska gå bra....
Den tänkte jag att han kan ha på dagis, sen behöver han ju ha något hemma oxå, och det kändes onödigt som attans och köpa en overall till eftersom han behöver en jacka oxå om vi bara ska ta en sväng i bilen till ex affären osv...
Då kom jag på den smarta idén att köpa jacka med byxa så blir det ju 2 i ett..hahhahahhahah
Smart va?!...
Han lär synas i backen nu i alla fall..=)
Vi ska ju fira nyår i Sälen så då är det viktigt att han har bra kläder som värmer......
Jag bara älskar det!!
Sen har jag beställt vinterstövlar från www.brandos.se
Det är perfekt där för det är fri frakt och retur om storleken är fel..
Varma och goa!!
Gillar SOREL, många i Dk använde SOREL när vi bodde där, ska va ett bra märke...
Sen väntar vi på hans höstskor från Ellos som varit restade....
Nu är Anton klar ...Skönt!!
Och "plånkan" e tom..=(...
hahhahahah

Kommentarer
Postat av: diana

riktigt fina vinterkläder!! älskar oxå molos!!!tur så har jag sparat abbes overall till wille sen.

2010-09-26 @ 17:59:05
URL: http://dianaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0