Arg på Ellos!

Köpte ett par curlingstövlar som jag letat efter länge!!
hade turen att få 40%rabatt oxå, jag va sååå glad!
Fick hem domoch petig som man är!!! så var där lite lim på mockat från sulan på ena..
Ringde Ellos och blev ombedd att skicka tillbax o få ett nytt par..
jag sa oxå att om det inte finns några kvar så behåller jag dessa för det var inte så farligt ändå, men ett nytt par hade klart varit bäst..
Nu efteråt har jag fått veta att hon gjorde fel, hon skulle skickat ett nytt par , sen skulle jag skickat tillbax mina efteråt, så jag var säker på att få ett par!
Men jag gjorde som hon sa, och nu visar det sig att dom är slut på lager...
Så jag får inga..
har ring dit flera gånger , för att se om dom inte bara kan skicka tillbax mina retur?..
Nä omöjligt att hitta vart som är nu, sa dom!!
Jag är såååå ledsen....
SNYFT!!!!!!!!!
Lätt att va efterklok som FAAAN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0