BARA DET BÄSTA FÖR DITT BARN!!!

EcoKid är verkligen en helt fantastisk serie för barn!
Jag är så glad att få ran att säjag den på salongen, den är SJUKT bra..
100% naturlig och HELT fri från bla. parabener siliconer parfymer mm..
Varför slänga på massa kemiska tillsatser på ditt barn när du inte behöver..
Välj EcoKid istället!

Man måste prova för att förstå vad jag pratar om..
Ecologiskt oxå såklart!!

Nu kommer jag även ta in insektsspray inför vår/sommar!!


TÄNK!! oxå på att nu kommer lössperioden och använd då EcoKids gröna serie som innehåller eteriska oljor vilket är förebyggande emot löss!!
Nu behöver du inte vara rädd mer, använd EcoKid..!!
då räcker det att ni använder shampot, eller tar spraybalsam, det kan ni även änvända själva för att förebygga...
Kom gärna förbi salongen www.createm.nu och hämta en broschyr!!


Hör av er vid intresse...

Det är verkligen det bästa för ditt barn, finns även i badolja, body lotion mm..
Tyra hade fått skorv och jag ville helt inte använda det som finns på apoteket då jag läst på och förstått att det inte bara är snälla ämnen i...
Då kan man välja att använda Ecokids Bodylotion på kvällen ett tunt lager på skorven, sen på morgonen blötar man upp skorven lite , tar TLC shampot somär för barn med känslig hud/ allergiker och kan användas från nyfödd, så det är jätteskonsamt, då tar man det shampot och gnuggar lite, beroende på hur mycket skorv man har så upprepar man det 1 gång i veckan tills det försvunnit, Tyra hade inte mycket så nästan allt försvann med en gång!!!.. Helt underbart!!
Ska köra en gång till i morgon, så kommer allt gå bort..
Skonsamt, enkelt och bara bra ämnen....


Gjort helt av naturilga tillsatser, bla cocos, vete.....

Jag är så glad för att ha serien på salnongen, så jag är lite tjatig, men det är bara för att jag vet att om ni bara provar så är ni oxå sålda!!


ETT MÅSTE ATT HA FÖR DITT BARN I BADRUMMET!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0