Älskar att shoppa!!


Fan va lycklig man blir av att shoppa...=)
hahahhahahahaha
Helt underbart!!
Så lätt att bara klicka hem saker..
Men farligt oxå..hahahhahaha
Håller på att köpa in lite sommarkläder till barnen..
Hittade dessa cooooooola snickarbyx/shorts till Anton , T-shirt och linne..
Tyra fick denna söta klänning med trosa och solhatt i söta blommönster!
Fan va H&M är bra..
Precis lagom priser och jättefina...
Givetvis är ju inte kvalitén som Gucci, men superfina och håller faktiskt väldigt bra för dom pengarna..
Sen är man ändå trött på det efter sommaren så varför betala mer??
I alla fall inte för modeflugor, klart kan jag lägga mer på basplagg som man kan ha länge...
Men jag älskar H&M, dom e med i modet och bra priser!!
Även till barnen, dom har ju allt, sen gillar jag barnavdelningen på Lindex oxå..
Hittar sällan något på Kappahl, men deras jeans e grymma...
Köpt dessa till Anton och dom är bara såååå coola och bra, så vi har köpt i nästa storlek oxå!
och i denna färgen
Det är tur när man bor mitt i centrum, att man ser när det är rea, jag passade på en dag när det var 100:- rabatt på alla barnjeans, så 2 par kostade bara 300:- till Anton..
Skitbra!
Jag bara älskar dom...
Hurra för Kappahl!!
Tyvärr fanns ingen bild bakifrån, men dom är sååå häftiga i fickplaceringen och sömmarna...
Här ser man nog lite?.
Lite shopping till mamma med...
Bara älskar denna klänningen.....
Löjligt pris dessutom 149:-
Hurra för shopping!!!!

Inte helt oväntat från mig va??..
hahhahhahahhahahha

Kommentarer
Postat av: Gordi

Milijan har oxå de jeansen...köpte likadana igen då de andra blev för små haha, med de är så fiiiiiina.

Håller med att h & m är bra=)

2010-05-12 @ 20:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0