Härliga Fredag!

Dagen började med myspys med hela familjen i sängen, Tyra vaknade och hade feber?!, fick en panodil, sen var hon på topp igen...
Konstigt?!..
Sen ringde min hög gravida väninna Linda , som tittade förbi på en kaffe och mys på gården, nu kan vi ju gå rakt ut från balkongen JAG ÄR SÅ GLAAAD!!!!
Sen började jag på tårtan som jag skulle ha med på dagis i dag då vi skulle ha tårtkalas i dag ..
Det blev en fotbollsplan tårta, och den blev superbra tycker jag själv...(klapp på axeln)..hahahhah
Är rätt nöjd faktiskt!
Och jag lyckades med bollen på FÖRSTA FÖRSÖKET:::hihihiihi HURRA!!!
Sen åt vi lunch på Siesta i solen..
Det är verkligen helt underbart att bara gå utanför dörren och ha ett sånt mysigt ställe med så god mat där..
Verkigen tummen upp för Siesta!!
Sen kom pappa och mötte mig , han skulle va med och äta tårta och hjälpa mig med barnen eftersom Olle jobba..
Det var så mysigt , alla barnen lekte och vi åt tårtor så det hette duga..
tog nån bild på några som jag tyckte va balla...
Barbie
Dinosaurie
Tummen
Seriöst måste man ju säga, men vetebröd som benknotor..=)
?!??! hahhahahha Vet inte vad, men den va rolig!!
Hade jätteskoj och det va super gott i dag!!!
Hurra för en underbar dag!!!

Kommentarer
Postat av: Emily

Men jäklar vad seriösa alla var med sina tårtor ojojojojo kan förstå att du fick lite panik sist när du bara gjort en vanlig inte uberseriös tårta hahahah men din blev riktigt bra!! Skelettårtan med benkotor var ju grym!!

Grattis till trappan ner från balkongen, nice!!

kramkram

2010-06-05 @ 07:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0