Barnlöshet!

Blir så ledsen när jag tänker på hur många som aldrig får uppleva känslan av att få ett barn...
Så många som kämpar och gör allt som går och ändå lyckas dom inte bli gravida....
Vänner till oss håller på att gå igenom process nu om adoption...dom har gjort allt som går utan resultat..
Jag njuter varje minut jag har med mina barn och är så himla glad över att fått vara med om detta inte bara en gång utan två...
Varför är det så att vissa aldrig blir det, vissa blir det bara när dom stavar till barn ??
Orättvist med tanke på att många som blir gravida inte borde, vissa alkoholister , knarkare osv, blir det men inte kärleksfulla ordentliga människor som jobbar hårt för ett vanligt liv med en stor önskan att få ett eget barn, behöver inte ha 5 utan ett endaste barn att få älska!!
Blir så ledsen!!
Hur tänker "han" där uppe??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0