Trög bloggare i värmen..=)

Förlåt för jag varit lite slö i bloggandet, har haft så mycket att göra...
Solen är ju här oxå så då är man ju ute så mycket man bara kan...:-)
I dag blev det stor röj i garderoben och det blev en hel del i en stor påse som jag tror syrran blir lycklig över..=)..
Skönt och rensa upp sådant som ändå inte används...
Jag försöker gå efter att sådant som inte använts på 1 år, åker UT!!..
Hahahahaha
Nu börjar semestern närma sig med stormsteg..
Kålmorden Vimmerby och Danmark står på schemat..
Ska bli så himla kul, även o jag fasar för packningen....hur ska vi få plats??..
Får försöka packa minimalt och inte ta syskonvagnen, utan bara sulkyn och singelvagnen med, så blir det nog lättare tror jag....
Augusti är det 1 instruktörskurs inbokad, 1 stort katalogsjobb i Göteborg och massa roliga jobb och kurser i höst, och Turkiet kurs i Oktober förstås...
Oahhh vad jag längtar, även om det är lite skrämmande eftersom det innebär några nätter utan familjen:-(.
Nu är det dags för matlagning, lasange står på listan... Mummmsssss!!
Våra älskade barn..... Anton och Tyra....
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

åh vad fina de är, Anton och Tyra! Det är så mysigt när de börjar bli lite större och mer av en personlighet! Jag tycker båda mina är jätteskoj nu, trots att det är svårt att synka dem ibland :)



Vi ses snart, jag är så villrådig vad jag (du) ska göra med mitt hår, tror jag bara blundar och låter dig klippa haha.

2010-07-06 @ 13:04:35
URL: http://tuvom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0