Gamla bilder..

I dag gick jag igenom gamla bilder från när jag va bebis.
Kul och se likheter med mina egna barn...

Jag har ju sängkläder till vagn/vagga som vi sparat sen jag var bebis, som Anton haft och nu Tyra har, det är sååå himla fint och det är så mysigt att veta att jag också haft det..
hittade en bild på det..





Och nu i Tyras vagn, hittade inte nån bild just nu på när Anton hade den men det kommer...










Detta är jag som nyfödd och här under är det Tyra...=)





Här kommer lite fler bilder...


Min kära Farmor och Farfar  R.I.P älskade! <3




Mormor och Morfar..  (R.I.P morfar....) <3



Här är en bild som jag tycker att jag ser mycket Anton..
Här är jag ca.6-7månader tror jag, men visst ser man mycket Anton? =)



Här är en bild på mig som nyfödd med min första napp, den har mina föräldrar lämnat in senare och fått doppat i silver, se så snyggt det är!


Funderar på att göra samma på Anton och Tyras nappar, riktigt snyggt och bevara nappen så...=)





***********************************************************************************************
Kul att mina föräldrar har sparat på mycket, bla den blå badcapen nere till höger bland mina julklappar, har vi än i dag till Tyra, och Anton och mina syskon har också haft den, mysigt tycker jag med saker som går i arv....=)

Vaggan här nedan använder vi nu och hade till Anton med.
Jag fick den av min mammas faster när jag föddes, sen har mina syskon använt den och nu mina barn..
Fast klädseln har jag struntat i, det föstår ni kanske hihihihih
Vi hade i denna rosa jag och syster, och brödrarna i ljusblått ..

Även denna dopklänning har gått i arv som vaggan, när Anton och mina brödrar hade den så va det med en ljusblå underklänning och blå band, och nu till Tyra så blir det ju den rosa som både jag och syster haft.
vi har även broderat in alla namnen på oss som burit den så nu får vi lämna in den och få in Tyras namn också..
Mysigt och tänka att den ska änvändas åter och åter igen långt fram i tiden förhoppningsvis..=)

Visst e den fin.. och visst är mina föräldrar fina!! hahahahha



Min flitiga mamma som ritat av alla presenterna jag fick när jag föddes och av vem, snacka om flitig va?..=)



Jag med min kära faster Janeth...


Kul med gamla bilder...=
Sov Gott.....

Kommentarer
Postat av: therese

Gud vad roligt att dina föräldrar sparat så mycket från ni var små.. Jag har ingenting från jag var liten tyvärr=( Ska spara lite till Bella när hon blir stor=) Härliga gammla bilder du lagt in=) Kram

2010-01-10 @ 20:17:38
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vilka minnen!!!

2010-01-11 @ 10:08:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0