Håll lössen borta!!

Håll lössen borta och ha en riktigt bra produkt på ditt barn..
Produkterna i serien EcoKid är helt fantastiska..
Dryga som bara den....ni anar inte förrän ni provat....
Jag badar och tvättar håret på mina barn varannan eller var tredje dag, och jag tar hem ett nytt shampo var 3-4 månad..
Det kallar jag drygt!!!
Dom luktar friskt och gott trots att där inte är någon parfym, det är 100% naturliga ingridienser och 98% ekologiskt..
Svider inte i ögonen!!
Bodylotionen är underbar, jag använder den själv också...
Man känner hur den går in i huden, den är lite tunnare i konsistensen, känns nästan lite oljig..
Man blir så mjuk och len efteråt...
Call me bubbles är badolja med bubblor, den lämnar ingen oljig/filkig yta i varken badkar eller på huden...
Jag är tjatig med dessa produkter, jag vet..
Men dom är verkligen helt FANTASTISK, så jag måste sprida det...=)
Hela den gröna serien som finns i Shampo, Balsam, Spraybalsam, och vaxer är FÖREBYGGANDE emot LÖSS!!!!
Ja ni hörde rätt.....dom innehåller eteriska oljor som lössen inte gillar...
Hur bra är inte det då??
Här finns produkter för nyfödda, allergiska och för äldre barn...
Men är man över 12-13 år så kanske barnen producerar så myycket eget fett vid den åldern så man får byta shampot till ett som är för vuxna, då Ecokid är uppbyggda att inte tvätta bort det egna fettet som finns hos små barn, för under 12-13 år så producerar inte barnen så mycket fett själva till hud/hår därför vill man inte tvätta bort det lilla som finns, men när barnen är större så finns kanske mer eget fett så då kanske man inte känner att shampot tvättat rent...
Bästa är att prova...
Som förälder/dagispersonal eller skolpersonal som är rädda för att få löss så kan man använda vaxet eller spraybalsamet för att förebygga löss, det gäller då givetvis även dom äldre barnen...
Eco Kid hittar ni på Createm i Malmö...
www.createam.nu 040-263634
Ni får gärna maila mig om ni har frågor kring Ecokid  [email protected]
Det är ju oxå den PERFEKTA JULKLAPPEN till era nära och kära som har barn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0