Vagnyra!!!

Gud va många fina vagnar det finns.....
Har fått för mig att byta ut vår beg. urban till en ny...
Tyget är lite blekt , som dom blir när dom är ute mycket...
Nya har delad suflett, är bättre...
Gillar denna färgen, eller svart....
Vad tycker ni?
Sen såg jag en bedårande Buggabo om man bara behövde en enkelvagn...
Visst e den fin!!!
Åter till syskonvagn så är ju såklart en Phil´n Theds jättesmart.
men nu hade vi redan en enkelvagn , Antons gamla som vi spara, så den tar jag när jag ska gå bara med Tyra, så slipper man ta dubbelvagnen.
Fastän dubbelvagnen faktiskt bara är 5cm bredare, det tror man inte?!, men den är faktiskt inte så klumpig som den kanske ser ut?!.'
Funderade en kort stund på en Phil, men känner att jag hellre vill att dom ska sitta bredvid varann och ha kontakt istället för att stoppa under en under den andra, fast jag vet vänner som är supernöjda, men det är bara som vi känner....=)
Gick oxå bakom en tjej so hade Phil igår, hon hade sadelväskor på, eftersom man inte kan ha en vanlig skötväska eftersom den hade slagit understa barnet i huvudet.
men när hon hade sadelväskorna på så blev vagnen lika bred som vår syskonvagn.
Sen känner vi att anledningen att vi ville ha vagn, är för att om Anton somnar så vill vi kunna fälla bak ryggen helt, och det går ju inte på Phil, inte för någon av barnen om jag förstått rätt?
Och vi är ute och går väldigt mycket så vi känner att dom ska kunna ligga bak
Sen måste jag ge Urban massor av beröm, den är så himla lättstyrd, går ofta med en hand och styr, utan problem..
nu har jag inte mycket att jämföra med, men jag kände att jag va tvungen att bara säga det, eftersom många har frågat mig om den är tung....
Vi bara älskar den, men jag vill ha en annan färg eller en svart , fast att den då är helsvart utan solblekning.
Är inne på att sälja vår om ca. 4v, så vet ni någon som behöver så hör av er.
Vår är svart i sittvagnarna, och en röd liggdel, regnskydd till liggkorgen och ett stort till sittvagnarna, nyservad och ny varukorg i Dec.
Jättefint skick!
Liggkorgen går lätt av och sen knäpper man på sitt tyget.
Lätt att fälla ihop...
Hör av er vid intresse...
Pussar på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0