Ett mycket bra tips!!

Har en väninna som ska resa 6 månader med sin 6veckors lille Maddox, sin blivande man och en son på 4år till Thailand..
Dom ska döpa Maddox där och gifta sig och bara mysa i 6månader.
Vi satt och prata härom dan och jag kom på att jag hade sett en liten resesäng, som va lätt att ha med sig men hade ingen aning om , om det va en resesäng i grund och botten eller inte?
Jag hade sett det på Hansa Leksaker i Malmö, och vi ringde dit..
Den kostade bara 299:-, och det är en solsäng, med suflett och nät i uvskydd..
Går att fälla ihop lätt, i typ samma uppbyggnad som ett siolskydd till bilen..
Och tar ingen plats..
Hon hoppade av lycka när hon gick dit och köpte den..
Fantastisk uppfinning, jag ville ha en när jag såg den men kände att vi inte hade så mycket nytta av en.
Mne för min väninna som typ ska bo på stranden i 6månader är den helt underbar!
En liten madrass i, och en liten båge med leksaker som sitter fast i, och den är typ 2 gånger så stor som en UJ liggkorg!
Grym..
Jag tror jag ska öppna en barnaffär snart... I löööve!!
Hahhahhahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0