Snöiga Tisdag!

Idag sov Anton lite längre än vanligt, han vaknade strax innan 08.00, så skönt!
Men jag fick ringa dagis och säga till att vi kom halv tio istället för nio.
Anton var inte alls glad för att gå till Dagis i dag, - vi måste vara hemma, sa han..åhh söte!
Jag trodde han skulle längta för han va hemma tors och fredag och i går, han har varit förkyld och haft ögoninflammation.
I torsdags morgon kom han in till oss på natten, sen när han vaknade vid 07.00 så sa han att han inte kunde se?!, så vi förklarade att vi måste tända lampan då ju, men hans ögon va helt ihop "geggade"  så det va ju det han menade, stackaren!...

Jag ringde till läkaren, men dom förklarade att om det är gegg och svullet från båda ögonen så var det ett gott tecken, då var det bara ögoninflammation i samband med förkylning, och det går oftast över av sig själv, hade det bara varit ena ögat så kunde det vara något annat?!, vad vet jag inte..hahhaha..

Men nu är han bra i ögonen, näsan rinner lite fortfarande men det gör det på nästan alla barn denna årstiden..
Men han grät när jag skulle gå ifrån honom på dagis, jag HATAR det när hangråter och sträcker sig efter mig och kallar mamma!!, FY och Usch! va jobbigt det är!!

Men sen vet jag ju att när vi hämtar honom så gråter han att han inte vill hem så jag får tänka på det....=)

Här kommer en söt bild på stolta storebror med sin lillasyster!





Nu ska jag snart iväg och träffa Tina, vi ska äta lunch ihop i dag..
Mysigt, vi har sagt i åratal att vi ska ses, och tiden bara går..ahhahahah
Hon har själv 2 små killar så tiden är ibland svår att få till..
Tina lever ju tillsammans med en barndomsvän till mig, det är så vi känner varann...
Dom har två söta små killar ihop!..
Titta in på hennes blogg..

..
Nä nu får jag ge lillan lite "di" och göra mig i ordning och ta mig ut i kylan...
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: therese

Kul du gillar min blogg=) Det är en vän till mig som gjirt den. Nu är den säkert ett år gammal dax för ny snart=)

2010-01-12 @ 19:17:45
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0