baby tips!

Här kommer lite tips med baby saker...
När Anton var ett halvår så fick vi en present av mina föräldrar ..
En speldosa lampa i märket TOMY som spelade 3 olika melodier och lös med projektorlampa i taket..
Gick att ställa in 5 eller 10 min , efter tiden du satte knappen på så spelade den och lös i taket med bilder sen slocknade den av sig själv efter tiden va slut, dvs 5 eller 10 min..
Varje gång Anton skulle sova så satte vi den på 10min , när den slocknade så sov han VARJE gång..
Helt perfekt!
Så vi har aldrig behövt att sitta hos honom tills han somnade någonsin...
En helt perfekt uppfinning, och PRISVÄRD.
Då hade Babyland den och den kostade 170:- och går på batteri, men trots att vi använde den minst 2ggr om dan så bytte vi bara batteri typ 2 ggr om året...
Perfekt att ta med sig på resan oxå, eftersom den inte tar nån plats...
Den hängs på sängen eller ställs på bordet...
Min väninna Linda ville oxå ha en och då hade Babyland slutat sälja dom, men nu har jag hittat på amazon.co.uk
att dom har den + att dom även har rosa...
Där kostar den bara 80-90:-
ETT MÅSTE TYCKER JAG ATT HA TILL SITT BARN!
Här är länken
Jag har fastnat helt för amazon sidan, många saker är mycket billigare än Sverige och dom har mycket som inte finns i Sverige, inte bara barnsaker utan ALLT!
Frakten är inte så dyr heller, så det lönar sig verkligen när man ska köpa något...
Lycka till i shoppingvärlden...
Era sambos dock, är nog inte så nöjda med mina tips..hahhahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0