www.litencorrelin.se

Jag vann ett presentkort på en barnklädesbutik i Malmö..
En jättegullig tjej som har den, och hon har öppet ibland så man kan åka dit och handla direkt , men det är mest internet försäljning..
Hon har jättbra urval...
Jag har köpt en del Frank & Fischer av henne, som jag bara älskar!
Men nu för mitt presentkort så köpte jag ett par baggy jeans i NOVA STAR til Anton , vi fick dom i fredags och jag bara ÄLSKAR dom..
Så himla sköna och mjuka i materialet och lite innerfodrade...
Fantastiska!!
Och pga av muddarna så kan han ha dom lääänge..
har många vänner i DK som har köpt dom till sina barn tidigare och varit jättenöjda , så jag var tvungen och prova!
Han är såå cool i dom!
Lika coola på tjej som kille tycker jag..
Men dom har massa andra jättefina kläder..
Gillar dessa mjukisbyxorna skarpt!
Dom är lite dyra i pris, men nu när jag provat så kan jag säga att det faktiskt är värt det!
Jeansen kostar 399:-
Och mjukis 349:-
Kolla in sidan..HÄR
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0