Svårt och hinna blogga!

Har masssooor just nu..
Har varit på många kurser och fler kommer..
Håller på att utbilda mig till tekniker/instruktör inom Matrix, så det tar en del av min tid just nu......
Barnen växer, Anton fyllde ju 3 i Lördags..
Det är ju trippelfödelsedagar varje 16 oktober numera..
Jag , min mamma och Anton fyller ju år på samma dag...
Otroligt va?!
5 December är det Tyras tur, då fyller hon 1 år...
Sjukt vad tiden går.....
Hon står upp i några sekunder själv innan hon inser att hon inte håller i sig , då bangar hon lite och sätter sig..
Men hon går runt bordet och har provat gåvagnen lite...
Var hos barnläkaren igår för hon rosslar och hostar mycket när hon är förkyld, det är ju lite symptom efter att ha haft RS viruset, det växer do ifrån men ett tag kan det vara so förkylnings astma, så vi fick Ventoline utskrivet som är vidgande och vi har Mollipect hemma som är för hostan så hoppas vi att det blir bättre snart...
Nä, nu ska jag rusa in i tvättstugan igen....
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag håller med, det finns verkligen inte tillräckligt många timmar på dygnet. Tänk vad praktiskt om man slapp sova, då kunde man jobba hela natten och vara med barnen hela dagen! Hoppas ni hade en trevlig trippelfödelsedag! Vi fyller år allihop inom en månad i dec-jan, också lite skoj.

2010-10-21 @ 23:45:03
URL: http://tuvom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0