Söndag Söndag...

I dag blir det lite städning, Olof körde nyss ut Anton till sin farmor och farfar.
Då ska jag passa på och städa, Anton är jätterädd för dammsugaren så det går inte så bra när han är hemma..
Skönt att an kan skylla  på det om inte annat när man inte orkar..hahhahah
Blir tokg på att vagnen inte blir såld.
Träffade en gammal vänninna igår som berättade att väninna försöker sälja sin enkel urban, och det är oxå svårt..
vad händer, dom brukar gå som smör i solen..
Det är ju en toppen vagn!
Hade jag putsat upp min innan jag la handpeng på den nya så hade jag nog behållt denna för den blev så himla fin!
men folk har kanske inte pengar ?!...
a ja, den sätts ner i förrådet till rätt köpare dyker upp..
Har fått en del mail och frågor, en man som vill köpa den men han prutade lite väl starkt för att nyligen hamnat på nätet tyckte jag, en tjej som skrev att hon var jätteintresserad och ville att jag skulle ringa henne, men lämnade inget nr, vilken tok..
jag mailade tillbax så får se om hon ringer?
Tvekar inte en sekund på att vi inte blir av med den , men jag vill ha in den nya nu, så det blr lite trångt här....hihihihi
Den är verkligen i toppskick, och helt underbar att köra, lätt och enkel, och snygg;-)
Ska nog hämta den nya nästa helg......:-)
Bokade mig till Turkiet resa i oktober, ska på kurs med Matrix!, ska bli så kul.....
Lite ont i magen att vara ifrån mina älsklingar i 4 dagar, men det ska nog gå bra..
5-9okt, Tuky på burky here i come!!
**********************************************************************************************

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha vilken cool vagn! Din urban är för dyr för mej tyvärr annars hade jag slagit till. Jag köpte en Carena men den är skit på grusvägar så den får åka igen. Hoppas du får sålt din!

2010-05-02 @ 23:04:05
URL: http://tuvom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0