Bruka Design!

Anton har en helt underbar nappförvaringsask , som jag köpte när vi flyttade hem till Sverige när Anton va 1år..Den är helt underbar och riktigt smart napp förvaring...
Jag har ju samlat både Tyras och Antons nappar ihop i samma förvaring, då jag inte tänkt på tidigare att det inte är så bra...
Om Anton är förkyld eller tvärtom...
Så idag gick jag förbi Charlotte Trend och köpte en till Tyra oxå, så hon har fått sin egen, plus att det ser mycket finare ut på diskbänken!
Även om vår förhoppning är att Anton inte ska ha napp länge till så ...=)
155:- kostar boxen och locket 79:-
Värt varenda krona, den är så rolig, har olika söta djur på varje sida med en öppning där man trycker in napparna, även inuti kan man lägga napparna..
En perfekt present att ge bort i födsel, dop eller födelsedags present..
Tror den går hem hos alla...
Har en dansk väninna som så gärna ville ha en till deras son, fastän det inte heter nappar på danska, det heter "suttar", men det brydde hon inte sig om..hahahhaha
Så jag skickade en till henne strax efter jag köpte den till Anton...=)
Hon blev så glad!
Rätt sött att sätta dom bredvid varann, med namn-napparna så man vet vems box som e vems...
Plus att det ser snyggt ut på bänken....=)
Lånade bild från Dianas blogg här nedan,
Dom översta är mina egna...
Här är bilden från Dianas...
Jättesöta!!!

Kommentarer
Postat av: Nur

hehehe jag har oxå en sådan burk... fick den i present.. men jag visste INTE att man kunde stoppa in nappar i munnarna :-D

2010-05-06 @ 15:41:23
URL: http://thediaryofns.blogspot.com
Postat av: Jennie edinge

Hej hej.. Hur många nappar får plats i lådan, känner du där att kolla det åt mig??

2010-05-07 @ 20:49:00
Postat av: Malin

Åh så häftiga.....:)) Såna vill jag också ha...haha...kanske kan köpa till framtida barnbarn redan...Du har verkligen koll...du e för go...:)

2010-05-10 @ 17:30:00
Postat av: Madde K

Super bra tips...2 dop denna månaden så det blir kanon presenter...Thanks

2010-07-04 @ 10:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0