Trög!

Fick en lite chock i dag när jag pratade med Tele2..
Ska börja med att berätta att jag kom på när Tyra var inlagd att jag kunde surfa på telefonen, riktigt bra eftersom jag hade så tråkigt på sjukhuset!
Jag har ju "fast pris" så jag tänkte inte så mycket på priset, det ingår väl??

Var tvungen att ringa och fråga i dag, belv nyfiken om jag hade rätt eller fel!
Nä då kostar det extra beroende på MB osv.
Klyddigt så jag valde att inte använda internet istället.
Men hon berättade vad jag hade surfat för redan, alltså det är kanske 5 gånger jag varit inne på nätet på luren!
400:-...SHIT!! DYYYYRT!!
Så jag kommer inte gå in på internet på luren mer!!
Fick lära mig den dyra vägen!
Jag tänkte oxå, vilken tur att jag ringde och kollade!!..hahahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0