Sorry!

Förlåt för mitt tråkiga bloggande....
Har fullt upp, och dessutom all planering inför dopet...satt till 03.00 i natt..hhahhaha
Får ju passa på när huset e tyst....

Sen har jag ju börjat jobba lite oxå, jätteskönt!
Får min vila när jag går till jobet, ahhahahha
Det är underbart med 2, men oxå mycket jobb såklarrt.
Har ju en liten dam som helst vill hänga i bröstet hela tiden efter kl 17.00.
Det är när hon blir trött, som hon trånar efter bröstet...:-P
Plus att så fort hon ser brösten nästan så börjar hon himla med ögonen , och somnar typ nästan direkt!
Jobbigt, för jag kan inte sitta ner i lugn o ro, när jag har Anton som far omkring och när jag ska laga mat så vaggar jag en skrikande bebis i sittern och försöker brotta ner Anton som klättrar på mig för att få komma upp och typ "springa" på köksbänken och så försöker jag laga mat samtidigt!, Fan va grym man är då!
Olof jobbar ju nästan alla kvällar i veckan , utom torsdagen , och du passar jag på att gå och jobba...hahhahaha

Vi napptränar Tyra, och den får sitta en liten stund nu Hurra!!
Anton va ju 4 månader när han tog sin napp för första gången, han hade så enormt stort sugbehov så vi vågade inte riskera att tummen åkte in, den är ju svårare att plocka bort sen....ju!!..hahhaha
Tyras tumme e inne ibland , därför kämåar jag med nappen....

Nu sover hon äntligen i sin vagga , hon är enormt svår at få att sova om inte jag ammar eller kör med vagnen...

Kommer ihåg att när Anton va bebis så sova han mycket så jag kunde hinna göra en massa, började ju måla tavlor bla.
Nu hinner jag ingenting eftersom hon knappt sover, om inte jag håller henne eller kör med vagnen som sagt!
Tosiga lilla Tyra!...

Var förbi Polarn och Pyret i dag och blev glatt överraskad att Stjärnstudio vardär och fotograferade, 1 bild 59:-
Taget!!
Hon låg på magen på en liten kudde som var som en kulle, det gjorde att hon sträckte upp överkroppen och gjorde så fina "poser", hahahha
Han skulle välja ut 3 och skicka hem så kunde vi se om vi vill köpa, men han visade mig några på kameran och där fanns n¨ågra klockrena bilder!
Söta fotomodellen Tyra "banks"....;-)

Ska gå dit med Anton i morgon och ta någon bild på honom och en med dom tillsammans så i morgon åker klänningen på!!, Inte på Anton då allts...hahhahaha


Nä nu ska jag fortsätta "inreda" in dator efter tömningen den gjorde för 1 vecka sedan!!
Det tar ju lite tid att göra sig "hemma" igen..
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0