Vaccination 2

I dag fick Anton sin vacc 2.
Han var sååå duktig, jag hade en klubba med som belöning och det var han jättenöjd med!
Men fy va jobbigt det är när man hör att ens hjärta får ont när dom sätter sprutan, men det är väl bara att vänja sig, det är ju inte första och sista gången dom ska få spruta i sitt liv...=(, men det känns i hjärtat när ens små hjärtan har ont..

Sen tog vi en sväng på stan jag Anton och Tyra, hade lite ärenden.
Men på väg tillbaka hem så gick jag in på JC på gågatan, men då sa Anton när vi gick in
-Nä mamma kom vi måste gå hem!, klockan är mycket , du måste lyssna på vad jag säger!
Hahahahaha, jag höll på att dööö av skratt!
var har han fått det ifrån, gissar ju att han hört när vi sagt till honom men va f-n, hahahhahah
så himla go han är!
Personalen som jobbade tittade och skrattade också!!..hahahhah


Kommentarer
Postat av: Madelene Wahlgren

Haha såååå go han är, när jag passar han och ska in i butiker. Så säger han nä vill inte haha...

2010-01-25 @ 17:16:16
URL: http://hellokittyyss.blogg.se/
Postat av: Ida

fin blogg:) gillar designen :)

2010-01-26 @ 18:06:05
URL: http://idasjuveler.blogg.se/
Postat av: Gordi

haha, söte Anton. Vi va oxå på stan idag =)

2010-01-26 @ 21:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0