Sov morgon!

Idag låg jag och Tyra och drog oss lääääänge!!
Vi är morgon trötta båda två, hahahahahahah............
Det har hon fått från mamma i alla fall...
Olle sköter allt här hemma för tillfället, gör frukost, tar hand om Anton på morgonen och lämnar honom på dagis, går ut med Svea, tömmerdiskmaskinen, sätter ner nytt....tvättar!!
Stackare, jag får ta tag i saker igen nästa vecka, min semester från hemmet får va slut då..hihihihihi
Jag har fått ta igen mig sen Tyra kom , så nu får jag skärpa mig...:-P
Ahhhh det är jag förvisso väl värd och bli uppassad nu när jag tänker efter...hhahahahaa

Fast jag är väldigt glad för att jag har världens bästa man ändå!!


Älskar dig Olof!



'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Nu ska Anton in i badet sen ska vi mysa med varm nyponsoppa biskvier och vaniljglass,,,
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SÅ GOTTIT !!..............

PUSS OCH KRAM PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: Emily

Du har klämt ut två ungar nog har du all rätt till att av stå från vardagsbestyren lite, om du inte vilar upp dig orkar du ju inte vara någon läcker sambo!! P O K

2010-01-09 @ 13:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0