Sårbar!

Det är så jobbigt att vara så sårbar!
Framför allt efter man fåt barn blir tanken värre!!
Man kan ju inte skydda dom hela tiden!, ens nära och kära..

Det är ju som om man delat upp sitt hjärta i tårtbitar och placerat ut i föräldrar barn syskon och man, och det är inte förrän man är samlade så är man hel...

Man kan ju inte gå runt och tänkapå det, men det är oundvikligt många gånger att man är så sårnbar och det är ett ögonblicks verk att något kan hända som kan förstöra och förändra allt!!

Hemskt!

Men för att inte känna så här och va orolig så skulle man leva sitt liv helt ensam, och det vill man ju inte.
Men det skrämmer mig att vara så sårbar !!

Man får ju fokusera på allt gott, fastän det är svårt när det finns så mycket ont i denna värld!


Ta hand om varann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: marija

Kul att läsa din blogg Theres och stort grattis till bebbe 2.

Håller helt med dig gällande hur sårbar man blivit sen barnen kom ..man går alltid på helspänn och är orolig men samtidigt så himla lycklig och glad för allt man får uppleva. Var rädda om er

kram

2010-01-18 @ 11:23:37
Postat av: Linda

Hej gumman, vilken fin design din blogg har fått. Den var jätte fin innan också, men ännu finare nu:)Jag vet precis vad du menar, jag har själv samma tankar och det är jätte jobbigt när de väl kommer. Måste tvinga mig själv att inte tänka så, för jag blir helt knäpp. Massa kramar

2010-01-18 @ 20:25:35
URL: http://nellyliten.blogspot.com/
Postat av: Marie "kusin"

Hej kusin..

va kul att läsa din blogg.. fint o välskrivet allt är..Vet hur du känner ang. sårbarhet, känner precis likadant. e svårt att släppa taget om ens barn, men man måste göra de endå, trots de e jobbigt... försöker att inte tänka på vad som händer om man släpper taget om sitt barn... har varit en riktig hönsmamma innan, o var svårt att ta sig ut ur de.

finns så mycket ont i denna världen, o blir inte bättre med åren heller verkar de som tyvärr.. men vi måste alla kämpa o ta vara på de vi har och varandra...

kram på er alla där ute.. sköt om er..

kram

2010-01-20 @ 20:24:07
Postat av: Evelina

Jag håller med. Känner mig oxå så sårbar sen jag fick barn. Fin blogg du har. Kram

2010-01-26 @ 06:25:01
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0