Nagelbyggning

Nu har jag precis byggt klart mina naglar!
Jag är beroende av byggda naglar och helst med fransk manikyr!

Jag har byggt mina naglar hos andra i ca. 12år nu..
Jag klarar mig inte utan..hhahahaha

Så för ungefär tvår år sedan köpte jag eget material och bygger själv.
Tyckte alltid innan att det var så svårt att hinna boka tider och få till det så det passade med min lilla fritid jag har över sen man fick barn, så då är det så mycket enklare att lösa det själv...
Förs provade jag akryl, men det luktade alldeles förmycket och var svårt eftersom det stelna så fort så naglarna var svåra att få snygga.
Då köpte jag gele istället, så mycket enklare eftersom det inte stelnar förrän jag har satt in dom i UVlampan.
Tog lite tid att lära sig men nu blir dom faktiskt väldigt fina!

Skönt och klara det själv...



Kommentarer
Postat av: Mia

Det var så lite så :) Fin den blev. Så fina naglarna blev. Jag e likadan. Kan inte vara utan.

Köper du gele o så på nätet? Jag köpte nåt men det var rena skitet. Blev inte alls snyggt.

2010-01-14 @ 14:45:24
URL: http://mijasblogg.blogg.se/
Postat av: DanielDaniel

Så nagelduktig du e!!!!

2010-01-15 @ 10:18:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0