Lördag Lördag...

I dag vaknade jag av att Anton kallade på mig, minns inte riktigt vad klockan var men det va tidigt för jag va suddig i ögonen ..ahahahahha
Jag bar in honom till oss, så somnade vi om igen...
Klockan ringde åtta , då va det dags att stiga upp och göra "rostmacka" till Antonius som är hans "favve" just nu....=)

Vi körde sen ut till Arlöv till mina föräldrar kl 10.00 , Anton ska sova där tills i morgon, vi hade självklart pulkan med så dom kommer nog vara ute hela dan..
Mina föräldrar har fixat till lillebrors gamla rum nu när han flyttade.
Dom har satt in en säng och en massa leksaker , så det har blivit Antons rum nu när han kommer och hälsar på..
Sen när andra brossan flyttar så får väl Tyra ta det rummet..
Perfekt ju!

Fast det dröjer nog innan Sonny flyttar, han är ju mammas pojke fortfarande och kommer nog alltid att va!..=D

Nu har vi precis varit på stan och ätit lunch .
Det blev Casamia, ett säkert kort när man vill ha god mat och bästa service!
Hämtade Antons regnkläder i går och DAMN va dom är fina!!
Känns inte heller som typiska regnkläder utan lite mer som vindmaterial, så vi kommer ju kunna använda jackan som vindjacka oxå!
Riktigt tuff modell på jackan, gick ner lite bak om rumpan, ahhh jag är så nöjd!
kan starkt rekommendera!!
MOLO ROCKS!!

*********************************************************************
Vi har avbokat middagen i kväll med vännerna, känner att vi inte vågar riskera att sitta och bli stressade när man vill sitta och äta god mat och ha kul.
Tyra brukar bli lite gnällig på kvällen och vill helt bara somna med bröstet i munnen hela kvällen, kan bli lite svårt och konstigt och ha henne hängades där kände jag..hahahaha
Vi får ta det när hon är lite större så vi kan sitta i lugn och ro....=)

Det va lite synd för jag hade ju sett fram emot att klä upp mig lite, men jag får väl göra det ändå här hemma...hahahahahaha...

Nä det blir nog mysdressen igen, vi ska hyra en film och köpa hem nån god mat och bara ha det "myspysigt"!

Puss och Kram på er !


Kommentarer
Postat av: Diana

har oxå dom regnkläderna till abbe..riktigt snygga!så färglatt och fint.Nästa bebis får bli en regnbågsbebis haha..älskar dom färgerna.

2010-01-30 @ 15:45:17
URL: http://dianaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0