Jag blir så himla ledsen och arg!

Vet att många blundar och inte vill se och läsa sånt här, men vakna!, det händer och det är verkligheten, TYVÄRR!
Vill dela med mig hur jag känner för detta......


Livet är så himla orättvist!
Läste om denna underbart fina pojken Victor som bara fick leva 1år och 7månader.
Hade en jobbig kamp emot cancern, stackaren!

Jag kan inte få tårarna att sluta, det har berört mig så stark att jag inte kan sluta tänka på det!
Varför!!!!
Varför!!!!

Det är så hemskt!
Vi får inte heller glömma att han faktiskt inte var och är den enda, fy va jobbigt!!

Hur tänker "han där uppe" egentligen?
Om "han" måste ta bort människor/barn från denna jord, varför tar han inte dom människor som är onda?, Mördare, pedofiler..osv.......
Varför??
Hur F*N tänker han?????
JAG BLIR SÅ J*VLA ARG!!

Jag tänker så mycket på familjen som förlorade Victor, hur överlever man?, hur orkar man gå upp på morgonen?, hur klarar man vara stark?, och framför allt när Viktor levde så förstår jag att man bara måste vara stark för hans skull, men HUR klarar man det??
Skänker givetvis en tanke till alla som förlorat någon, och framför allt på ett så fruktansvärt sätt!!

Här kommer ett litet videoklipp på underbara Viktor som berör mig så djupt!

Minne av Victor:


 Föräldrarnas bogg
http://denstarkastestjarnan.blogg.se/

Dom har nyligen fått en liten dotter Vilma..=)
Tänker på er så mycket och är så glad för er skull att ni fått en dotter, Grattis..=)

Jag kommer bära med mig Viktor i mina tankar alltid ..=)
Och tänk på att ALDRIG  ta något eller någon förgivet..........va rädd om varann och va inte rädd för att visa känslor.




HJÄLP SNÄLLA TILL MED ETT BIDRAG SÅ ATT FORSKNINGEN KAN FORTSÄTTA FRAMÅT SÅ ATT FLER SJUKA BARN FÅR EN CHANS ATT LYSA SOM EN STJÄRNA I DEN MÖRKA SANNINGEN!!

NI KAN ENKELT LÄMNA BIDRAG GENOM ER MOBIL.
TÄND GÄRNA ETT LJUS TILL DOM SOM INTE FINNS HOS OSS LÄNGRE!!

GÅ IN PÅ DENNA LÄNK: http://www.barncancerfonden.se/1707 ELLER KLICKA PÅ VICTOR

ETT LITET BIDRAG ÄR BÄTTRE ÄN INGET!


KRAM TILL ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: Nur

man får helt enkelt försöka tänka att det e pga av alla dåliga människor som dom blir tagna från denna värld och kommer till en bättre plats... det e katastrof som den stackars familjen fått genomgå.. dom finns i ens tankar.

2010-01-16 @ 20:29:42
URL: http://thediaryofns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0