Härliga Söndag!

I dag gick jag upp tidigt för att köra iväg och handla på Ica Maxi.
Skulle handa lite ingridienser till att baka bröd.
Var hemma hos en väninna igår som hade bakat ett fantastiskt gott bröd och jag blev "in löve", var ju tvungen att baka ett sådant i dag..
Medans jag bakade så var Olofs föräldrar ute med barnen och gick i 2 timmar...

Sen åt vi god lunch med mitt goda bröd, det blev jättegott, riktigt stolt är jag..=)!!

Här är receptet.

Bröd

När Anton sovit middag åkte vi ut till lillebror Jimmy som nyss fått sin lägenhet, han hade fått så himla fint...
Bra jobban "Jimpan"  =)
Efter det så var det hem till syrran och hennes kille på middag, det bjöds på pasta med baconröra och en god sallad , till efterrätt blev det en hallonpaj med vaniljsås!!
Mums fillibabba!!
Tack för i dag André och Madde!

Nu sover Anton gott, lillan sover brevid mig i soffan, Olof ser på fotboll med Svea i knät, och jag har nyss beställt nytt regnställ till Anton.
Har ju haft Molo´s vinteroverall till honom i regnbågsfärg, som vi har varit så nöjda med så ett regnställ i likadant var ju ett måste!!
Det e bra nu när man köper till Anton att det kommer ju Tyra kunna ärva om det är helt och fint, för dom är ju födda med bara 1½månads mellanrum så det borde funka säsongsmässigt, om inte hon blir en "tjockamolla", det lutar ju redan dit..hahhahahah
alltså 2 i 1,  jag tröstar mig med det i alla fall när något är dyrt! hahahaha
Nä jag anser att det är bättre och köpa ytterkläder framförallt i bättre kvalité , för det ska tåla en del!!

I Löööve!



Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Nur

hej vännen... har gett dig en award... kolla in min bkigg :-D

2010-01-25 @ 00:36:09
URL: http://thediaryofns.blogspot.com
Postat av: Jenny Lindqvist Holmgren

Hej vännen,brukar läsa din blogg lite,kännde nu får jag väl lämmna ett litet spår efter mig. Måste bara säga vad snygg din blogg blivet,jag fattar inget hur man lägger till bilder eller fixar till den. Är för klyddig,du kanske vet. Söta små troll du har vännen.

Kram Jenny.

2010-01-25 @ 09:22:09
URL: http://marodor.blogg.se/
Postat av: karin

Vad roligt att brödet blev lyckat. Snart är du också fast i bakträsket... Vi hörs snart igen - kram från Karin

2010-01-26 @ 08:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0