Härliga dag!!

Dagen har varit helt underbar idag.
Den började med en mammaträff , vi gick en långpromenix i det underbara vädret.
Tog en kaffe på Espresso house på Bo01, jag tog en chai eftersom jag inte lärt mig dricka kaffe ännu..=)
Sen gick jag och handlade på Ica Maxi och tog vägen förbi Hair Academy på dockan och sa Hej till en gammal kollega som jobbar där nu...
Kom hem vid 14 och tog en macka av mitt goda bröd jag bakade i söndags..

Olof hämtade Anton kl 15.00 på dagis.
Sen gick jag Tyra och Anton till Antons dagis kompis Edvin som bor i trappan brevid.
Vi blev bjudna på god fika, och vi lämnade en vinflaska och tryfflar som tack för dom passade Anton ett par timmar förra veckan, när jag var tvungen att åka till akuten med Tyra.
Hon va svullen på låren tyckte jag, kunde inte åka till akuten med båda barnen själv så Anton fick va hos Edvin.
Svullnaden va bara tjockis bilringar, hahahahahah.


Vår lilla "tjockamolla".......hahahahahaha





Sen gick vi hem igen vid 17.30 tiden och åt tonfisksallad med fullkornsris i pitabröd! Mums!!

Nu sover Anton som en stock efter all lek hos polaren, Anton älskar att gå hem till Edvin och leka, han vill inte gå hem därifrån, bara gråter......söta livet!

Nu ska jag snart hoppa i bingen jag med...
Kram på er i dag!!                                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh - söta Tyra. Synd att jag inte kan gosa med henne mer pga av min tokigt avundsjuka son...! ska låna henne en stund tror jag som träning inför vår egen nr.2. Kram från Karin

2010-01-28 @ 07:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0