Onsdag härliga Onsdag!

Startade dagen tidigt, gick upp 07.00 åt frukost.
09.00 lämnade mannen på jobbet.
09.10 lämnade av Anton hos syrran.
09.45 Ikea...=)
11.00 klart på Ikea.
körde ut till min väninna Linda som flyttat ut till ett underbart hus med sin man Jimmy och deras lilla dotter Nelly, och sist men inte minst deras vilda hund Selma.

Helt ubnderbart hus, I´m in love!!
En nybyggd skånelänga som ett L, med en innergård, och en liten sjö!!.. Fantastiskt!
Svårt o beskriva med ord!
I´m in love som sagt!!..hahahah

Sitter man i köket vid köksbordet så har man fri utsikt över slätten.
Och Linda har även ett föster vid vasken men samma utsikt!
HELT UNDERBART!
Det vill jag ha när vi bygger hus, ett fönster vid vasken, mysigt!
Det har jag alltid sagt, och helst hästar som går i en hage utanför så man kan se dom från fönstret..
Min dröm!

Körde och hämtade Anton klockan tre, sen körde vi hem.
Vi tog en tur på stan  och tittade lite i affärer...
Hittade så söta kläder på Lindex, myskläder till båda mina hjärtan, men tyvärr inte rätt storlekar.
Ska hålla ögonen öppna, om dom får in mer..=)

Leggings och body till Tyra
 
Body 69.50 och leggings 69.50

Tröja och leggings till Anton


Så himla fina!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0